fredag 1 januari 2010

Vecka 52, 21 - 27 dec 2009


Måndagen den 21 dec till söndagen den 27 dec 2009.
Redan nu så kan jag avslöja att veckan löpt utan några kontroverser med Polarn och Pyret. Hela julen så har jag fått slagga i deras säng, det får jag alltid i Ö-vik. God jul på er alla föresten. Vi har med andra ord firat jul i Gullvik. Toppenställe där får man göra som man vill, konstigt va. Hur som haver, jag fick två paket, hårda. Vem fasen vill ha mjuka paket. Mjuka paket kan exempelvis innehålla fåniga stickade damasker. Dom hårda paketen var jättegoda. Pelletarna piggades upp med diverse smakiga saker. Grisfötter fick jag inte. Det var bara Polarn som snaskade i sig fötterna till allas fasa. Snö massor av snö. Juldagen tror jag att det var. Då pulsade Polarn och jag i knähög snö våran sommarrunda genom skogen. Tog väll en och en halv timma. På annandagen när vi var ute i skogen så dök Havsörnen ner och kollade in mig. Skitstor när den cirklade runt i trätoppshöjd. Örnkrubb har man ju ingen lust att bli så det gäller att hålla kollen uppåt. Nu skall vi hem och bränna av Nyårsafton. By by.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida